maandag 30 april 2012

Twin Peaks

Ik herinner me feestjes begin jaren '90 waar druk gediscussieerd over afleveringen van de televisie-serie Twin Peaks en wat het allemaal betekende wat er te zien was. Ik keek het destijds niet, maar dat er zo over een tv-serie gepraat werd bleef me bij. Later heb ik, toen ik vlak bij een goede videotheek woonde, geprobeerd Twin Peaks te volgen, maar dat is toen maar bij een paar afleveringen gebleven. Waarom weet ik niet, want ik vond die afleveringen wel op een goede manier creepy.

Onlangs heb ik de serie toch nog helemaal gekeken. Het is niet perfect (vooral ook omdat er niet echt een einde is), maar er zit wel veel fascinerende beelden en ideeën in. Genoeg om een tekening te maken naar aanleiding van Twin Peaks.

1 opmerking:

  1. Twin Peaks is echt supergoed. Daar werd ik dus echt heel erg blij van.

    BeantwoordenVerwijderen