zondag 9 september 2012

In de tussentijd gelezen

In de tijd dat mijn blog inactief was, ben ik wel blijven doorlezen. En daar dan van tekeningen maken. Zo heb ik in augustus veel toneelstukken gelezen. Vooral die met hoofdrollen voor Orestes, Elektra en Ifigineia.
In juli las ik onder andere All The President's Men, maar ook de Politeia van Plato.

In juni las ik dan weer Fear And Loathing: On the Campaign Trail '72 van Hunter Thompson en begon mijn serie politieke boeken met de thriller Imperium van Robert Harris over Cicero.

En al die maanden, ook in mei, bleef ik regelmatig deeltjes van 20th Century Boys lezen en Batmanstrips. En het oeuvre van Gerard Reve natuurlijk. De laatste maanden ben ik druk bezig om mij door zijn verzameld werk heen te lezen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten