vrijdag 2 november 2012

Gelezen in oktober

In augustus heb ik allerlei varianten van het verhaal van Orestes en Electra gelezen. Toen had de bibliotheek 'Mourning Becomes Electra' echter uitgeleend. Afgelopen maand mocht ik die lenen en lezen. Verder heb ik vanwege het Della Robbia blauw (zie mijn vorige blogpost) 'A Streetcar Named Desire' gelezen. Maar ook 'Parzival' van Wolfram van Eschenbach, 'Wetenschappen in Beeld' van Margreet de Heer, 'Philémon', de surrealistische strip door Fred en enkele avonturenstrips. Omdat ik door Reve's Verzameld Werk heen ben, ben ik begonnen aan zijn biografie door Nop Maas. Afgelopen maand deel 1 gelezen. En tijdens de kinderboekenweek hebben wij 'Bert en Bart en de Zoen van de Zombie' gelezen. Krijgt oktober toch een beetje een halloween-tintje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten