maandag 1 september 2014

Gelezen in augustus 2014

Eindelijk gelezen in augustus: Franse boeken die ik een jaar eerder gekocht heb tijdens mijn vakantie in Parijs; deze maand het toneelstuk La machine infernal en de politieroman Les gommes waarin een politieman een moord onderzoekt die nog niet gepleegd is (en die hij zelf gaat plegen). Ook heb ik eindelijk twee small-press-uitgaves gelezen van de Kunststripbeurs van dit jaar: het boekje dat Ype Driessen van de fotostrips en Abe Borst samen hebben gemaakt en Het geheim van de vrouw door Michiel van de Pol. Een oude mentaliteitsgeschiedenis van de Franse achttiende eeuw die bij mijn in de boekenkast stond, The Great Cat Massacre en een oude bundel Peanuts uitgegeven door Bruna.

Maar om aan te geven dat ik niet alleen maar oude boeken lees: ook de laatste Robbedoes, de nieuwste Saga en vers van de pers: de laatste Kaasheld en Poephoofd door Lamelos.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten